Inge José in Nederland

Momenteel is Inge José Smelik, de voorzitter van de Roemeense stichting die wij steunen, in Nederland op verlof. Zij blijft tot 15 februari.
Ze heeft onder andere al vier presentaties gegeven voor donateurs in verschillende kerken en ze is naar de Nationale Onderwijstentoonstelling geweest. Verder heeft ze werkbezoeken afgelegd bij een werkvoorziening voor gehandicapten, bij een mythylschool en revalidatiecentrum en bij Lunetzorg (over autisme en Sherbornetherapie). Werkbezoeken bij Auti-maat in Doetinchem (de organisatie achter Geef me de 5) en de GGZ Gouda volgen nog. Zo heeft ze veel nieuwe contacten gelegd. Verder waren er vergaderingen, met de CED-groep over leerlijnen voor speciaal onderwijs en met Sarfath, een stichting waar mee samengewerkt wordt voor transporten. Natuurlijk hebben wij als steunstichting ook met haar vergaderd over onze plannen voor de komende tijd!

We wensen Inge José nog een goede en gezegende tijd in Nederland.

Wilt u een presentatie bijwonen? Dit zijn de mogelijkheden:
Zondag 6 februari om 10:00u in Voorburg, Franse Kerkstraat 24.
Zondag 13 februari 8.45u en 10.30u in Capelle a/d IJssel, Bermweg 332.

Geplaatst op: