Presentaties in Nederland

Van 12 februari tot 3 maart zal Inge Jose Smelik op verlof in Nederland zijn.
De volgende presentaties zijn dan gepland:
  • 15 februari om 9.30 uur in GKV kerk “De Lichtkring” te Nieuwerkerk a/d IJssel;
  • 21 februari leesmarathon in de Bibliotheek “de Witte dame” te Eindhoven, in het kader van het project “Prikkels in de groep”;
  • 22 februari om 9.30 uur in GKV kerk “Vaste Burcht” te Gouda;
  • 1 maart om 10 uur in PKN kerk “de Toevlucht” in Ypenburg te Den Haag, waarna ze om 17 uur de middagdienst in GKV “Ichtuskerk” te Scheveningen bezoekt. (Presentatie is daar op 8 februari gegeven door ergotherapeute Josien, die vorig jaar 3 maanden bij de stichting heeft geholpen).
Daarnaast heeft ze ontmoetingen met verschillende instellingen en personen, die het werk ondersteunen of met de stichting samenwerken.
Voor een afspraak kunt u haar bereiken via e-mail: ancorasalvarii apenstaartje yahoo.com

Geplaatst op: